روغن هسته انگور

روغن هسته انگور

روغن هسته انگور از زمان های قدیم به دلیل خاصیت دارویی اهمیت زیادی داشته است و مصرف آن امروزه بسیار باب شده و به راحتی در دسترس قرار دارد. ارزش بالای دارویی آن که غنی از مواد معدنی و ویتامینها است را در ادامه مشاهده کنید. انگور در کنار برگ ها و شیره اش در اروپا یک درمان سنتی برای هزاران سال بوده است. عصاره هسته انگور از دانه های انگور قرمز زمینی گرفته شده است. البته جدیدا در آمریکا، عصاره هسته ی انگور برای درمان تعدادی از بیماری ها استفاده می شود.

روغن هسته انگور برای سلامتی

در سطح میکروسکوپی، فیتوشیمی ها تغییرات سرطانی را در تمامی مراحل رشد تومور از شروع به رشد تا دگردیسی (متاستاز) مهار میکنند. فیتوشیمی ها در مهار تغییرات سرطانی موثرترین هستند زمانی که در کیفیت متعادل در طولانی مدت مصرف می شوند. هسته ی انگور حاوی گروهی از آنتی اکسیدان های فیتوشیمیایی به نام پروآنتوسیانیدین است. پژوهشگران معتقدند فواید ضد سرطانی عصاره هسته انگور از همین پروآنتوسیانیدین ها گرفته شده که حاوی آنتی اکسیدان قوی تری از ترکیب ویتامین های E و C می باشد.روغن هسته انگور منبع خوبی از گاما تکتوریونل از ویتامین E است که نشان داده که گام های مهمی از متاستاز سلول های سرطان سینه را مهار می کند.

روغن هسته انگور
روغن هسته انگور

کاربردهای روغن هسته انگور

در قرن بیستم روغن هسته انگور به صورت گسترده ای به عنوان روغن پخت و پز استفاده می شود. بعد از پیشرفت تکنولوژی و با توجه طعم خنثی و نقطه تبخیر بالا، این روغن به یک انتخاب عالی برای پختن و سرخ کردن بدل شده است. روغن هسته انگور در پایین آوردن کلسترول غیر اشباع بسیار خوب است. از این روغن برای فوایدی که برای سلامتی دارد استفاده می شود. این روغن واقعا برای سالم نگه داشتن ما و زیبا نگه داشتن پوست ما مفید است.

با ما تماس بگیرید

تماس